diumenge, 2 de juny del 2013

Provant cosetes noves.... "trapillo"

Això que la tele sigui cada cop pitjor em dóna per remenar per internet i trobar coses que no sabia ni que existien... i així va passar amb el trapillo, ara ja fa uns mesos ho vaig descobrir, però no sabia ni on podia comprar-ho per Girona, i si me'n sortiria; per tant no m'atrevia a fer cap comanda per internet, que llavors si es queda a un racó em sap greu haver llençat els diners....
Però, fa unes setmanes, passejant per la Fira Interquilt a Girona m'ho vaig trobar a davant i no me'n vaig saber estar..... a més estaven d'oferta!


Després d'uns dies de practicar una miqueta recordant les classes de ganxet que m'havia fet la iaia Maria fa un munt d'anys (amb fil prim i amb la mania de fer els típics tapetes.... que no els hi trobo el què....) i després de fer i desfer un munt de vegades perquè no veia clar que quedés prou bé....  I perquè és més difícil que amb els fils normals de ganxet, ja que és molt més gruixut i poc manejable i costa una mica, o almenys a mi m'ha costat poder veure els punts de forma clara i veure-hi la forma sense problema.


En un inici havia de ser una catifa rodona, però rumiant-hi molt, vaig pensar que millor era començar per alguna cosa petita i sencilla, per passar l'estona i començar a agafar-li la pràctica... per tant m'he quedat amb un cistellet, que de ben segur em farà servei i serà prou decoratiu... I la qüestió és està entretinguda una estona; i ja ho deia la iaia Maria: qui no té feina, el gat pentina.... i el resultat m'agrada molt, quan ja estigui del tot acabat i rematat ja tinc ganes de començar amb alguna cosa més complicada....