dilluns, 21 de gener del 2013

dies de dibuix a casa

Ja portem practicament mig any a escola, i la veritat és que els canvis que ha fet el nen, ja sigui perquè va creixent com també per canvi d'horaris, treure migdiada etc... han donat per molt i estem gaudint molt de poder compartir moltes estones de jocs i entreteniments junts.
A principi de curs vaig comprar una sèrie de materials pensant en omplir les tardes després d'escola d'activitats varies i en el seu moment pensava que m'estava passant, però ara no me n'arrepenteixo perquè han donat molt de si....
Ja fa temps que tenia al cap penjar al bloc totes aquestes activitats, avui començaré amb el que vam fer per primera vegada al mes d'octubre, però que ha omplert moltes tardes més.
Quan, al tornar d'escola, veu que té la tauleta preparada amb els fulls, pinzells i pintura literalment salta d'alegria!, li encanta poder fer activitats d'aquest tipus. El color blau el seu preferit.

A mesura que passa l'estona la cosa es va desmadrant i sembla ser que els pinzells ja no funcionen (diu que no tenen piles o que estan cansats) i funcionen els dits a tota màquina, és brutal el que es pot arribar a imaginar que dibuixa, i m'encanta quan pregunta si sé el que és.... a vegades s'enfada perquè no ho descobreixo... però és que realment no és sencill.....


Quan ja definitivament els pinzells han acabat les piles, comença lo inevitable i com que a aquestes alçades la dutxa de després ja està assegurada 100% penso que posar traves no és possible i per tant que faci el que vulgui... tant és.... i la creativitat i imaginació no té límits..... a més lo molt que disfruta de marrenejar amb les mans és indescriptible!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Com m'agrada! Quina preciositat (i els dibuixos també, Txell...)

Txell ha dit...

i lo bé que ens ho hem passat és el millor!!! Tinc tots els dibuixos guardats... no sé, com que ara tinc espai, no llenço res de res.... al final no sé on posaré tot plegat, però bueno....