dimarts, 3 de gener del 2012

3 ANYS!!!!!

Demà farà 3 ANYS i estrenem habitació nova, amb un llit que jo trobo fantàstic amb un munt de possibilitats per jugar, per somniar, per riure..... i al Baixir li encanta (que de fet és lo important!!)
Sembla mentida però són 3 anys ja!!!
Han passat moltes coses i molt depressa, 3 anys en què la vida fa un tomb, compartint amb ell cadascuna de les estones bones, i també de les dolentes. És increïble el que es pot arribar a estimar. El Baixir m'ha ensenyat el real significat de l'amor, un amor incondicional que és difícil d'expressar.
3 anys compartint, aprenent a ser mare (i intentant fer-ho el millor possible), veient l'evolució brutal que fan els petits a mesura que van creixent i ara des de fa un temps ençà disfrutant molt del meu fill, que parla pels descosits, s'inventa històries i fa el pallasso sempre que pot...
I si, sóc una mica hipie quan encara no he tingut nassos de fer l'àlbum dels primers dies, mesos, anys de la seva vida (potser podría ser un propòsit pel 2012: me l'anoto)
3 anys adonant-me que tot el relacionat amb el meu petit passa per davant del demés, perquè és el més important, perquè des que és amb mi tots els problemes poden marxar amb un somriure seu, amb una abraçada ben forta i no em fa por res de res.
Demà ho celebrarem amb un bon pastís!