dijous, 12 de gener del 2012

fieltrejant......

Ja ho deia la meva àvia: qui no té res a fer el gat pentina! Doncs com que el seikin (el meu/nostre gat) és més aviat esquerp i no es deixa o quan es deixa acaba empipant-se i m'esgarrapa/mossega; doncs jo que em busco entreteniments....
L'hivern és molt llarg i quan el petit dorm, em queda una estona per mi. Hi ha dies de tot, però després de endreçar una mica encara em queda una estona, i vista la TV que tenim, tanco i em dedico a fer cosetes que he anat descobrint d'ençà de l'estiu.
El feltre és una d'elles, tot just he començat, però m'he enganxat, no sé fins quan durarà la dèria però mentrestant m'entretinc, ho passo bé, sense maldecaps ni presses i els resultats pel meu just són bons.
D'on ha sortit la dèria? Doncs a principis de desembre passejant amb unes amigues per les paradetes d'artesans a Girona vaig enamorar-me de les catifes fetes de feltre, però el preu em va frenar (tot i que ara puc pensar que amb l'estona que s'hi ha de dedicar eren força barates...)

Vaig començar a mirar per internet, formes i maneres de fer-ho i em vaig animar a provar a fer les boles de feltre, la intenció era provar i si sortien bé començar fent collarets i cosetes petites, lo de la catifa... potser més endavant.....
Tot i que la dificultat és mínima és força laboriós de fer, però em val la pena, ja que em tanco en el meu petit món on res no importa, i a sobre el resultat és bo (almenys a mi m'agrada). 
Les boles de feltre són el més laboriós i amb més dificultat, però no tenen cap secret quan se n'han fet unes quantes, tot i que encara el procès em porta més temps.

Les tires enrotllades és el més sencill de fer i no hi ha cap mena de dificultat extraordinària i també el resultat em va agradar molt. La producció no és gaire però poc a poc.... que ja tinc pensades algunes persones que els hi quedarien estupendos i els lluiran la mar de bé!



1 comentari:

Unknown ha dit...

Uaaaaaaaaaaaau! M'encanta!!! Jo també passo de la tele i dedico el meu temps a coses molt més gratificants (a més, aquests collarets tan xulos es poden lluïr, això en multiplica el valor). Genial!