dimecres, 22 de febrer del 2012

Poc a poc però baixant....

No havia fet mai una llista de propòsits a principis d'any, no sé ben bé perquè, potser a vegades havien estat pensaments quan fas la valoració de l'any, però no anaven més enllà....
Aquest any tenia clars una sèrie de coses per fer, per cambiar, per millorar i les vaig plasmar en un paper, tampoc era qüestió de fer-ne bombo i platillo, perquè si no va bé la cosa, et poden apretar molt, però un dels punts era baixar de pes. És qüestió de salut, per trobar-me més bé, perquè l'esquena, el genolls. I també per la roba, que darrerament cada cop era més difícil de trobar coses que m'agradin.
Vaig començar a mirar-m'hi el dia després de reis (si, ja sé... però el tortell no me'l treia ni Déu...) i de fet, oficialment i amb control mèdic va ser avui fa un mes. La Mercè és la meva doctora i és maquíssima i m'ajuda molt, em fot canya, però amb carinyo.
I em sembla que vaig bé, al principi m'agobiava moltíssim, però s'ha d'anar trempejant i inventant plats nous, i els dies que tinc més temps m'hi dedico molt més i vaig més tranquila, els dies que tinc més pressa ho passo una mica pitjor, però bueno.....
Per ara he perdut ja 5 quilos, en un mes, que no és moco de pavo... i sense un esforç excessiu i sense passar gana, i saltant-me de tant en tant alguna coseta. Però em queda molt camí... serà lent però poc a poc..... Estic animada.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Ànims! No cal passar gana, només fer un canvi d'hàbits: fer dieta només serveix per a baixar, però si ens engreixem és perquè alguna cosa fèiem malament... en un any i mig he perdut gairebé setze quilos!

Txell ha dit...

Gràcies Àngela!!! Si, si, poc a poc i canviant hàbits, està clar!