dijous, 8 de març del 2012

experimentació... colors i bombolles

Ja fa uns mesos segueixo amb afició el bloc encenent la imaginació de l'Àngela, i n'he tret idees estupendes, que ja en alguns casos he dut a la pràctica i m'han anat molt bé per passar l'estona amb el nen, divertir-nos i apendre experimentant.
Ja li ho he dit varies vegades, però li agraeixo enormament que comparteixi els seus experiments a la xarxa així mames novates (com jo) podem aplicar-les i també aprendre maneres d'estimular i animar als petits.
Ahir vam fer un mix d'experiments, la idea inicial fou extreta del post: No és màgia, és ciència, però quan ja portàvem una estoneta experimentant la cosa es va complicar i afegint una mica de sabó vam fer una mila d'escuma i bombolles de sabó... El cas és que vam passar una bona estona i vam riure molt!
Una mica de llet en un bol i colorant blau: color preferit del Baixir....

Hi afegim més colors, i veiem com es formen dibuixos macos!
Ja cansat dels dibuixos em demana per fer bombolles, doncs apa! una mica de sabó i ja la tenim liada.....










Jugant amb l'escuma!
Intentant que les bombolles també siguin de colors, però no va poder ser....




Va passar la tarda volant i ens ho vam passar pipa!
Per cert, tenim al radiador del menjador unes quantes peles de taronja per provar de fer la farina de taronja..... un altre dia!

3 comentaris:

Elisabetsalie ha dit...

Molt bé! Els nens s'ho passen bomba amb l'aigua, els colorants i les bombolles. Una activitat garantida per als dies d'estiu!

Unknown ha dit...

M'encanta veure que us ho passeu tan i tan bé! Ara haureu d'investigar les bombolles de colors! I amb la farina de taronja us quedarà la casa ben perfumada... Un petó gegant!

Txell ha dit...

Gràcies, ens ho vam passar súper!
Ja veus a la meva edat i ara m'he fet "fan": del teu bloc..... per cert l'olor de taronges ja la començo a notar!!