dimecres, 21 de desembre del 2011

Arbre de Nadal

És el primer any que faig l'arbre de Nadal a casa, més que tot perquè feia gràcia al Baixir o potser això em va semblar.... I de fet, com que el vam fer entre els dos, va ser una tarda entretinguda i ens ho varem passar molt i molt bé!
Ja dies abans havíem anar preparant-ho tot, ja que a part de les boles típiques hi vam afegir un toc personal amb les càpsules de cafè o campanes com diu el nen (ja que un cop buides i netes no les reconeix com el que són, clar són campanes!)

Recordo quan era petita que feiem l'arbre a casa i ens feia molta il·lusió, eren dies diferents sense escola i de trobades familiars que tant esperavem i com no: els regals.... Em venen al cap les boles i figuretes que al llarg dels anys es van anar acumulant a casa, unes boles cutres que any rera any tornaven a aparèixer mig despintades, amb el cordill desfilat, de colors indefinits.... però tornaven a sortir i es tornaven a penjar a l'arbre... i les llumetes de colors... Cada any a última hora ens adonavem que o no funcionava o li fallaven unes quantes bombetes.
Lo dels villanzicos a casa no s'ha portat mai, de fet sempre m'han fet com una mica de ràbia... Ara definitivament em repelen, tinc una veina al pis de baix que portem des del pont de principis de desembre que sento fum, fum, fum; los peces en el rio, etc... en CD i ella que les canta amb força i una potència brutal... el dia 6 quan vaig sentir-la ja em vaig posar les mans al cap pensant com serà el 24, 25.... no ho vull ni pensar!!!